Klachtenregeling
Heeft u een klacht?
Wij zijn altijd bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze apotheek.
Heeft u een opmerking of een klacht dan kunt u deze bij ons melden in de apotheek of via de e-mail middels info@vivaldiapotheek.nl
U krijgt altijd antwoord hierop en steven dit binnen enkele werkdagen te doen. Uw opmerking /klacht zal daarna mee worden genomen in onze klachtenanalyse, waarbij we werken aan verbetering van de apotheek.
Uw klacht wordt serieus behandeld en we streven ernaar u een oplossing of uitleg te geven waar u wat aan heeft. Mocht u er toch niet helemaal uit komen met ons, dan verwijzen we u naar de KNMP website Apotheek.nl
Uw mening telt
Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.
U heeft een klacht, wat nu?
Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.
Vragen of klachten over de rekening?
Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.